Less

Ville lägga in lite bilder ikväll, inga nya iof - de ligger alla på Jamesons dator. Men datorn eller troligare, internet, vill inte vara på min sida. Här har det snöat lite i helgen, hoppas det kommer mer, då är hagen snart i fin fint skick. 

Grand och jag tränade för Eva J i onsdags, han galopperat 1 dag, skrittat  4 och stått 2 dagar innan träningen så han var i toppfprm ;) Men så är det när man vaccinerar och sen blir sjuk själv. Hursom så gick det kanon bra, är mest jag som gör fel. Fick beröm och mycket komplimanger för en fin häst. Jättekul, ännu roligare när det är en så erfaren hoppryttare/tränare som Eva, som faktiskt sålt hästar till utländska världsryttare. Så nog blir det att tävla nästa år, alla tycker att arabskrället (världensbästa grabb ;)) har jättebra teknik. Så nu jävlar, haha..

Blameless är verkligen en underbar häst, där har vi gjort ett fynd. Hoppas att jag får chansen att visa upp henne inom några år, men först ska hon vara mamma, träna och "bli ett med sin matte" =) 



Tackar så mycket för komplimangen Janne, jag hör av mig om ett besök till er!



Kommentarer
Postat av: Elins mamma

Verkar sunt o vettigt att acceptera den krassa verkligheten o ge dej möjligheten att ta del av ngt du verkligen gillar. Låt inte andra människors beteenden hindra dej att leva o ha kul. Annars finns risken att du sitter där som en bitterf...a!



KRAMAR

2008-11-25 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0