Underbara regn

Ja, faktiskt.. Känner mig inte orolig för betet när det öser ner utanför fönstret. Dock för mitt blivande hösilage, pratade med min leverantör nyss.. Han hade slagit men inte plastat = blött och tungt hösilage.. jaja

Var och hoppade en liten bana igår, men då Jamesons kamera är värdelös så blir det bara dåliga bilder. Så jag lekte lite med en, här är reslutatet:




Sen ville jag ta lite bilder i blommorna, men som sagt kamerans kvalite´ innebär dåliga bilder, nära måste man vara..



Har jag nämnt att jag och datorn är ovänner också? Nähä, jag kan iaf vända bilderna men när jag ska ladda upp dem så hittar den bara orginalet. Så ni får vrida nacken av er istället =)

På onsdag flyger jag söderut för att fara med QL Training Center ( www.qlcenter.se ) på Chappen. Ska bli underbart att få se lite western grenar igen. Och krama på både folk och hästar man saknar. Så Grand får lite ledigt, medans matte antagligen sliter hund ;)

Under veckan får vi även besked om "Oskyldig", spännande!!

Kloklippningsdags för Lazar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0