Sommar

Vet att jag är helt värdelös på att uppdatera.. Men det är mycket att göra under vår och tidig sommar, betäckningar, hagbyggen m.m. Grand går iaf på fribetäckning med Lady Swift nu. Han har även betäckt Loppan och vi väntar på att Meinke ska falla i brunst. Sen får vi se om han kanske får en ny fru, på heltid! Längtar till fredag =)

Ny bilder på photobucket har jag lagt in, nån film också.. Döm inte en stackars "distans/galopp/western ryttare" för hennes hemska händer när det ska hoppas, jag ska bättra mig! Och även räta upp överlivet bättre efter sprången.. Se länkar iaf-

Nä, dags att sova.. Ska försöka bättra mig, men lovar inget



Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, nu har jag kikat in på bloggen !

.....och vi ska väl försöka att kika förbi "live" också.....KRAM på dig, och säg till när du har tid med "lilla gubben" !



2008-06-15 @ 05:38:20
URL: http://www.midnightlightarabian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0