Regn

Lazar ligger i soffan... Kan säga att han rastade sig själv oerhört snabbt imorse. Regn är inte hans grej.. 

När jag kom till stallet imorse så såg Grand rätt dränkt ut.. Tog in honom en stund på fm för att torka upp och sätta på ett nytt täcke. Han försökte gå baklänges in, såg jävligt kul ut när han vände rumpan mot mig och halvt sidepassade halvt backade med mig genom hagen.. haha, han har humor, eller så gillar han inte heller regnet =) 

Ikväll ska jag följa med C och titta på en häst, den står uppstallad hos matten till stoet som Grand betäckt i år. Ska bli kul att se om hon blivit någe tjock.

Nej nu ska jag joina Lazar i soffan, film låter väl bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0