Helt otroligt..

...sol hela dagen hitills!! 

Hade snabb besök vid lunch idag, lite papper som ska fyllas i när man har en hingst som betäckt... Mängda!! Hur som helst.. Lazar lägger sig vid matskålen och äter liggande, inte ovanligt.. Sen visar han hur väluppfostrad han är genom att kliva fram till matte och rapa henne i ansiktet.. Man kan inte annat än garva åt den där hunden =)

Idag var det 5e dagen jag skrittade Grand, han är lika positiv och glad som vanligt. Man kan inte föreställa sig att han har slitit av ett ligament och dessutom stått i typ 11 veckor... Folk med fördomar skulle säga att en 8 årig arabhingst som vilat så länge måste vara helt tokig att sätta igång. Men icket, fast jag vet ju hur det kommer att bli när vi börjar jobba på allvar - TOKTAGGAD häst, garanterat.

Imorgon åker nog Z med föl hem, då blir L och hennes föl ensamma tills det är dags för dem att fara. Men det blir ju som längst 1 1/2 vecka, så det går nog.

Mycket att göra med rivning av hagar inför vintern och när Pontiac troligtvis anländer nästa vecka också. Men det får gå, terapi arbete är bra har jag hört. Ja inte för mig alltså, men för "mina egna".......

Kommentarer
Postat av: nikovich

Hehe, verkar som att Lazar och matte är lika väluppfostrade! :-O

2007-09-19 @ 01:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0