Höst

Det är bara gult och orange i träden nu... Om det kunde låta bli att regna på ett tag så blir jag glad, hagarna är ju bara lervälling... 

Det har varit lite dåligt med motion för Grand senaste veckan, så himla mycket att göra i stallet inför vinter och de nya hästarna som ska komma. Sen att P´s transport hit blir uppskjuten hela tiden det är man ju bara lite less på.

Jag och C var iaf och provade en häst i lördags, kanonfin!! Men kostar ju sina slantar också.. I kväll ska vi titta på en annan, lite äldre lite billigare.. Tror säkert hon kommer att vara trevlig, men jag tror ändå att det kommer att sluta med att O´L står i stallet. C är ju kär i henne, tror det blir svårt att kämpa mot henne för de andra. Jaja, Grand blir ju nöjd bara det kommer en ny tjej =)

Nu ska jag strax fara till stallet och rida, så får vi se hur många andra saker på listan jag hinner med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0