Vackraste

Han är det bästa som finns, han och Lazar.. Undrar bara varför livet ska vara så jävla orättvist, jag gör vad som helst för att han aldrig ska behöva ha ont.. Men hur ska jag kunna veta? Han verkar ju så pigg och fräsch och så säger veterinären ingen hoppning. Men om han inte håller för det hur vet jag att han håller överhuvudtaget? Varför ska en häst som Grand som aldrig haft några problem göra illa sig så mycket att han kanske aldrig får använda sig av sin kapacitet? Känns sådär lagom orättvist,  jävla skit dag! Åh skit.. om han bara kunde berätta för mig själv hur han mår.. Nu kommer jag kolla extra och vara paranoid i rädsla för att han har ont. Fan, han är ju min bästa vän, jag älskar honom, min älskling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0